๐ฆ๐ฎ๐ฟ๐ฐ๐ฎ๐๐บ๐ฒ ๐ผ๐ณ ๐๐ฎ๐ฎ๐ฟ๐ต๐ฒ๐ถ๐ฑ
Sommige leerlingen snappen mijn sarcasme niet altijd, anderen gaan er juist heel goed op. Zo goed, dat ze het spelletje graag mee spelen. รรฉn van mijn leerlingen is zoโn pro dat ook ik wel eens twijfel over of iets echt of niet is, maar dat houdt ons niet tegen om snelle opmerkingen over en weer te maken.
Het is dat hij over het algemeen niet de meest hardwerkende of braafste leerling is, dat het volgende gesprek kon ontstaan nadat een van zijn klasgenoten hem beschuldigde van het spelen van een spelletje op de iPad. Dus zeg ik op mijn zogenaamd bloedserieuze toon: โDeed hij dat? Dat kan niet! Hij doet altijd alleen maar wat ik van hem vraag en hij doet niets wat niet mag!โ
De leerling kijkt mij geschrokken aan, herpakt zich en reageert vlot terug: โEcht niet! Ik doe juist niets van wat moet. Alles wat van u niet mag, staat op mijn bucketlist!โ
Tjaโฆ Uitmuntend sarcasme of toch gewoon de waarheid. Who knows? Ik begin steeds meer voor het laatste te vrezenโฆ